نیاز به یک یخچال فریزر آزمایشگاهی درجه تجاری که دارای اجزای انعطاف پذیر و ظرفیتی برای نمونه های بزرگ باشد در هر آزمایشگاه بالینی و تحقیقاتی حس می شود . آزمایشگاه هایی که چالش پیش روی آن ها فضا می باشند با در اختیار داشتن مدل های ترکیبی یخچال / فریز انعطاف پذیری لازم برای کنترل دما را در اختیار خواهند داشت . مدل های گوناگون یخچال فریزر آزمایشگاهی شامل مدل های رو میزی ، مدل های کوچک و مدل های نصب شده به صورت مستقل می شوند . هنگام خرید به دنبال خصوصیاتی همانند با تکنولوژی کارآمدی انرژی ، تروموستات قابل تنظیم ، محدوده های انعطاف پذیر تنظیم دما ، توزیع دمایی پیوسته و یک دست ، و گاز های فریزری مناسب محیط زیست باشید .

یخچال فریزر آزمایشگاهی به منظور استفاده برای مصارف عمومی

طراحی یخچال فریزر آزمایشگاهی به منظور استفاده برای مصارف عمومی به این دلیل بوده است که حافظ یک جزء عایق گذاری شده ی دمایی در در دما های خنک بالای نقطه ی انجماد آب ، معمولا بین 2 تا 10 درجه ی سلسیوس ، به طوری کلی در رابطه با ذخیره سازی محصولات نابود شدنی، باشند . یخچال فریزر آزمایشگاهی که برای تجهیزات تحقیقاتی و بالینی به کار گرفته می شود معمولا تجهیزات تخصصی می باشند که ساخت آن ها براساس ویژگی های شایسته ی فنی مانند محدوده ی دمایی ، اندازه ، قفسه بندی ، دقت ، قابلیت اطمینان ، و پیکربندی بر طبق استفاده ها ، می باشد . یخچال فریزر آزمایشگاهی برای مصارف عمومی شامل نمونه های گوناگون می باشد از جمله صرفه جویی کننده در فضا ، در محکم ، ظرفیت بزرگ ، و انواع کنترل شده توسط میکرو پردازنده . در یک یخچال فریزر آزمایشگاهی خصوصیاتی نظیر تکنولوژی کارآمدی انرژی ، قفسه های قابل تنظیم ، طیف وسیع نقطه ی تنظیم ، آلارم هایی به منظور هشدار در زمان نوسانات دمایی کم و زیاد ، و گارانتی را مد نظر داشته باشید .

یخچال فریزر آزمایشگاهی کوچک

یخچال فریزر آزمایشگاهی کوچک واحد هایی کوچک با پیکربندی هستند که مناسب استفاده زیر پیشخوان ها می باشد ( به عنوان مثال میز های آزمایشگاهی ) ، طراحی این یخچال فریزر آزمایشگاهی برای ذخیره سازی نمونه ها در دما هایی معمولا بین 4 تا 10 درجه ی سلسیوس بوده است . در ساختمان این واحد ها معمولا یک اتاقک با محیط داخلی ضد خوردگی یا مقاوم به خوردگی به چشم می خورد . یخچال فریزر آزمایشگاهی می تواند شامل یک کمپرسور ، کندانسور ، تبخیر کن ، سنسور های دمایی و کنترل ها نیز باشد . به دنبال خصوصیاتی باشید که خطر از بین رفتن محتویات یا آلودگی باعث کاهش آن ها شده ، و قفسه بندی داخلی مناسبی برای ذخیره سازی داشته باشند و در مکانی شایسته قرار گیرند و بدون بروز مسئله ای جا به جایی معرف ها و نمونه ها صورت گیرد . این واحد ها می توانند راه حلی برای مشکل مکان باشند که بعضی از آزمایشگاه ها با آن روبرو هستند .

یخچال فریزر آزمایشگاهی برای مصارف خاص

یخچال ها و فریزر های آزمایشگاهی برای هر چیزی از معرف های حجیم گرفته تا نمونه های ظریف بافتی فضای ذخیره سازی لازم را تهیه می کنند . یخچال فریزر آزمایشگاهی برای مصارف خاص برای مواد ویژه ای ضروری می باشند که نیاز به ذخیره سازی خاص تری دارند . این مواد از انواع فرار یا قابل اشتعال می باشند تا مواد زیستی و بافت های خاص . بسته به هدف استفاده از آن ها ، تنظیم یخچال ها و فریزر های آزمایشگاهی برای مصارف خاص اغلب اوقات توسط OSHA ، NFPA و برای ذخیره سازی موارد تحقیقی بالینی ، صورت می گیرد . بدون احتیاجات ذخیره سازی شما ، مطمئن شوید که موارد استفاده و محدودیت های هر یخچال یا فریزر را به درستی متوجه شده و با امنیت تمامی مواد آزمایشگاهی خود را ذخیره کنید .

فریزر فوق سرد آزمایشگاهی

طراحی فریزر های فوق سرد آزمایشگاهی به منظور ذخیره سازی مواد زیستی نظیر ویروس ، باکتری ها ، سلول های یوکاریوت ، خون و نطفه بوده است . استفاده از این فریزر ها در بانک های خون ، بیمارستان ها ، سرویس های جلوگیری از اپیدمی ، موسسه های تحقیقاتی ، و تجهیزات مهندسی زیست پزشکی می باشد . مدل های کوچک یا رو میزی می توانند رفع کننده ی مشکل محدودیت های فضایی آزمایشگاه باشند . به دنبال تکنولوژی با صدای کم ، کارآمدی بالای انرژی ، صفحه ی نمایش LED به منظور مشاهده ی کد های آلارم و دما ، گارانتی و شرایط بعد از فروش باشید .

فریزر فوق سرد آزمایشگاهی صندوقی

فریزر های فوق سرد آزمایشگاهی به منظور ذخیره سازی مواد زیستی نظیر ویروس ، باکتری ها ، سلول های یوکاریوت ، خون و نطفه طراحی شده اند . به کارگیری این فریزر ها در بانک های خون ، بیمارستان ها ، سرویس های جلوگیری از اپیدمی ، موسسه های تحقیقاتی ، و تجهیزات مهندسی زیست پزشکی می باشد . مدل های صندوقی می توانند محدودیت های فضایی آزمایشگاه را با قرار گرفتن در گوشه های آزمایشگاه یا زیر یا بالای میز های آزمایشگاهی ، برطرف کنند . به دنبال تکنولوژی با صدای کم ، کارآمدی بالای انرژی ، صفحه ی نمایش LED به منظور مشاهده ی کد های آلارم و دما ، گارانتی و شرایط بعد از فروش باشید .

 

فریزر فوق سرد آزمایشگاهی ایستاده

طراحی فریزر های فوق سرد آزمایشگاهی به منظور ذخیره سازی مواد زیستی نظیر ویروس ، باکتری ها ، سلول های یوکاریوت ، خون و نطفه می باشد . استفاده از این فریزر ها در بانک های خون ، بیمارستان ها ، سرویس های جلوگیری از اپیدمی ، موسسه های تحقیقاتی ، و تجهیزات مهندسی زیست پزشکی دیده می شود . مدل های ایستاده با قرار گرفتن در فضا های باریک محدودیت های فضایی را می توانند برطرف سازند . به دنبال تکنولوژی با صدای کم ، کارآمدی بالای انرژی ، صفحه ی نمایش LED به منظور مشاهده ی کد های آلارم و دما ، گارانتی و شرایط بعد از فروش باشید .

نحوه ی گزینش یک یخچال یا یخچال فریزر آزمایشگاهی

ساخت و طراحی یخچال ها و یخچال فریزر آزمایشگاهی در راستای این هدف می باشد که استاندارد های سخت گیرانه تری را به نسبت استاندارد های واحد های تجاری یا خانگی رعایت کنند . ذخیره ی مواد دارویی ، پلاسما و خون ، به عنوان مثال باید در طیف های دمایی بالا باشد تا جلوی از دست رفتن خصوصیت آن ها و یا فاسد شدن آن ها گرفته شود . ساخت یخچال فریزر آزمایشگاهی همانند با آن دسته از محصولاتی که توسط کمپانی Nor-Lake ساخته می شوند به نحوی است که مطابق با پیش نیاز های مورد نیاز کارخانه های داروسازی و مراکز پزشکی باشند .

گزینه های طراحی یخچال فریزر آزمایشگاهی

افرادی که از طرف مراکز پزشکی و آزمایشگاهی برای خرید یخچال فریزر آزمایشگاهی اعزام می شوند می توانند از بین محدوده ی وسیعی از پیکربندی ها و اندازه ها انتخاب کنند . چیزی که در تمامی یخچال فریزر آزمایشگاهی مشترک است سیستم های سرد کردن با قابلیت بالا است که دما را در محدوده ی پارامتر های از پیش تعریف شده حفظ کرده و برنامه ریزی آن ها برای داشتن کنترل های دمایی بوده است . این واحد ها هم چنین سیستم های آلارم صوتی و بصری دارند تا اگر از این محدودیت ها تخطی شود ، هشداری به پرسنل داده شود .

عامل بعدی اندازه و عملکرد یخچال فریزر آزمایشگاهی می باشد . عرضه ی یخچال فریزر آزمایشگاهی به عنوان مثال در واحد های ایستاده با مدل های دارای در های محکم یا شیشه ای معمولی ، شیشه ای دو جداره یا سه جداره می باشد . مدل های جمع و جور و کوچک یخچال فریزر آزمایشگاهی نیز مشاهده می شوند . چنین گزینه هایی هم چنین در یخچال فریزر آزمایشگاهی برای اهداف عمومی دیده می شود ، به علاوه ی یک گزینه ی خاص دما پایین تا 30 درجه ی سانتیگراد منهای صفر یا یک یخچال و فریزر ترکیبی آزمایشگاهی ممکن است بهترین راه حل باشد .

گزینش از بین یک یخچال و فریزر آزمایشگاهی که به صورت دستی یا خودکار یخ زدایی را انجام دهد عامل دیگری است که باید در نظر داشت . یخچال فریزر آزمایشگاهی خودکار یخ زدا باعث راحتی کاربر می شوند ولی قیمت آن ها بیشتر می باشد و به دلیل این که هوا را به درون واحد به جریان می آورند ممکن است باعث باز گشایی در محتویات یا خارج سازی آن ها از حالت مهر و موم و خشک شدن شان شوند . آن ها هم چنین معرفی کننده ی چیزی می باشند که می تواند نوسانات دمایی غیر قابل پذیرفته در طول چرخه ی یخ زدایی باشد . یخچال فریزر آزمایشگاهی یخ زدای دستی امکان کنترل 100% چنین چیزی را برای پرسنل زمانی که اتفاق می افتد را فراهم می کنند . ولی این مدل نیاز به یک واحد جایگزین برای ذخیره سازی محصول در طول چرخه ی یخ زدایی دارد .

واحد های ضد انفجار و یا قابل اشتعال نیز ممکن است به منظور برخورد با مشکلات مهم امنیتی به کار گرفته شوند . طراحی یخچال فریزر آزمایشگاهی ضد اشتعال پذیر به این منظور است که مواد فراری که توسط یک جرقه ی داخلی نظیر جرقه ی حاصل از یک کمپرسور یا احتراق شکل می گیرند ، نتوانند شعله ور شوند . اگر خود فضای آزمایشگاه فرار است ، بایستی از یک یخچال یا فریز ضد انفجاری استفاده شود .

 

◄ درخواست خرید خود را در فرم زیر برای ما ارسال کنید ►


    در فرم زیر نام  ، ایمیل و شماره تماس خود همراه با نام محصول مورد نظرتان را ثبت کنید تا درخواست شما را به فروشندگان و ارائه کنندگان این محصول ارسال کنیم

     

    نام و نام خانودادگی شما (الزامی)

    آدرس ایمیل شما (الزامی)

    شماره تماس شما (الزامی)

    نام محصول مورد نظرتان (الزامی)

    پیام شما